Το Θέατρο Τ ξεκίνησε να λειτουργεί στη Θεσσαλονίκη και στην οδό Αλεξ. Φλέμινγκ 16, εκεί όπου στη δεκαετία του ’80 στεγαζόταν η μυθική μπουάτ «Δέκα Βήματα στην Άμμο», τον Οκτώβριο του 2014. Την πρωτοβουλία ης διαμόρφωσης του, σε ένα μεσαίου μεγέθους, καλαίσθητο και φιλόξενο θέατρο, και την ευθύνη ττης λειτουργίας του ανέλαβαν οι Γλυκερία Καλαϊτζή (σκηνοθέτις), Μαρία Καραδελόγλου, Ευαγγελία Κιρκινέ (σκηνογράφοι-ενδυματολόγοι) και Κώστας Σιδηρόπουλος (φωτιστής). Συνεργάτες ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, το φθινόπωρο του 2010 οι τέσερις τους δημιούργησαν την ομάδα Passatempo, με την οποία παρουσίασαν τις παραστάσεις: Τρεις αδερφές του Τσέχωφ (θέατρο Έξω από τα τείχη), Ολεάννα του Μάμετ (θέατρο Αμαλία), Η όπερα του ζητιάνου (Θέατρο Κήπου και Θέατρο Αθήναιον), Έγκλημα και Τιμωρία (θέατρο Όρα).

Το Θέατρο Τ δημιουργήθηκε, με ευρύτερο στόχο να λειτουργήσει ως χώρος δημιουργικών συναντήσεων και ανταλλαγής καλλιτεχνικών εμπειριών, μέσα από την παραγωγή αλλά και τη φιλοξενία παραστάσεων τόσο από τοπικά σχήματα όσο και από την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και –στο μέτρο των δυνατοτήτων μας– από το εξωτερικό. Έτσι από την πρώτη κιόλας χρονιά, εκτός από το Έγκλημα και Τιμωρία του Ντοστογιέφσκι, φιλοξενήθηκαν παραστάσεις από νέους δημιουργούς ((Μπέττυ, μια αυτοβιογραφία της Μπέττυ Βακαλίδου, Το Πράσινό μου το φουστανάκι της Λένας Κιτσοπούλου σε σκηνοθεσία Θέμη Θεοχάρογλου), αλλά και καταξιωμένους καλλιτέχνες (Έρωτας της Λουντμίλα Πετρουσέφσκαγια, σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζηβανού, Dracula Silent, σε σκηνοθεσία Στάθη Μαυρόπουλου, Ηλέκτρας σχεδίασμα ΙΙ του Γιώργου Βέλτσου, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Λεοντάρη). Παράλληλα οργανώθηκε ένα μικρό φεστιβάλ με τρεις παραστάσεις του Ινστιτούτου Γκροτόφσκι (Charmolypi, LinetanduKassanDer του Δημήτρη Δημητριάδη), ενώ για το παιδικό κοινό –και όχι μόνο– παρουσιάστηκε το Vagor & Bellavita από τους Dromocosmicas.

Το φάσμα των δραστηριοτήτων του Θεάτρου Τ, εκτός από το καλλιτεχνικό, περιλαμβάνει κι ένα εκπαιδευτικό κομμάτι. Η αρχή έγινε με σεμινάρια πάνω σε τεχνικές υποκριτικής (Meisner, μάσκα, viewpoints) και σύγχρονα είδης θεάτρου (divised), ενώ φιλοξενήθηκαν και δύο master classes, ένα από τον Γιάννη Λεοντάρη για τη δυναμική του λόγου και τις σχέσεις και ένα από την Αλεξάνδρα Καζάζου, μέλος του Ινστιτούτου Γκροτόφσκι, για το σωματικό θέατρο.

Παράλληλα, από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του Θεάτρου Τ, δημιουργήθηκε ένα διετές Εργαστήρι, με ένας Βασικό Κύκλο Υποκριτικής, ο οποίος πλαισιώνεται από σεμινάρια ή εργαστηριακούς κύκλους, πάνω σε σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές θεάτρου.

Στο τέλος της δεύτερης σεζόν ξεκίνησε, ως πεδίο εφαρμογής αυτού του διπλού, καλλιτεχνικού και εκπαιδευτικού, στόχου, η Νεανική Σκηνή του Θεάτρου Τ, υπό την καλλιτεχνική ευθύνη της Γλυκερίας Καλαϊτζή, με στόχο να δώσει, αφενός, την ευκαιρία σε ταλαντούχους νέους ηθοποιούς να δοκιμαστούν στις απαιτήσεις της σκηνής και της δραματουργίας και, αφετέρου, τη δυνατότητα στους σπουδαστές του Εργαστηρίου να πάρουν μια βιωματική γεύση της σκηνής.